1 Temmuz 2010 Perşembe

Dsmart net iptal formu(sürekli güncel) (smile adsl)

Sürekli Güncel bilgiler için takipte kalın
Smile adsl'i iptal ettirmek zaten büyük bir işkence sizden iptal formunu doldurup göndermezizi isterler.İptal formu talep ettiginizde ise size günlerce göndermeyebilirler.bizde size yardımcı olmak için iptal formunu paylaşıyoruz.
Dikkat etmeniz gereken noktalar
1-formu göndermeden önce e-mail yada telefonla üyelik talebinizin alındıgından emin olun.
2-postayı mutlaka iadeli taahhütlü yollayın böylece karşı tarafa bbir kanıtınız olur.smile yok ben almadım diyemez.
Güncelleme 3::Formun gönderileceği adres PK 138 Şişli/İstanbul olarak değiştirilmiştir.Yeni form yan taraftadır formu bize ileten 22.41'e teşekkürler
Güncellenme 4: Ağustos ayında alınan haliyle yeni iptal formu güncellenmiştir. Gönderilen adreste değişiklik yok ancak smile adsl yerine dsmartnet logosu bulunmaktadır.(stat adlı kullanıcımıza formu paylaştığı için teşekkürler.)
Güncelleme 5:: smile adsl müşteri hizmetlerinin yeni numarasının yer aldığı formu yeniden güncelledik(ekim 2012). Uyardığı ve yeni formu bizle paylaştığı için yavuz adlı kullanıcımıza teşekkürler.
EDIT 6:çözünürlük sorunlarından dolayı dosya yeniden upload edildi.
2013-2014 Ocak ayı itibariyle geçerli formu aşağıdan indirebilirsiniz.

EDIT 7 : 2015 Güncel Form ve posta aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Ya da link çalışmıyorsa direk olarak     

55 yorum:

  1. çok iyi bir hizmet yapmışsın.
    Teşekkür ederim
    Bu taranan resmin çözünürlüğü daha fazla olsaydı daha iyi olabilirdi.

    YanıtlaSil
  2. benim biar sorum olacak bu formda belirtilen adres ile http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/630068/g/SMILE+ADSL+Onceden+Belirttigim+Halde+Uyeligim+Iptal+Edilmedi!adresinde belirtilen
    smile adsl İSTOÇ PK 38 İstanbul adresi aynı yer mi? yoksa farklı yerler mi?

    YanıtlaSil
  3. 03.42 lafı bile olmaz.kendim iptal ederken internette formu bulamadıgım için böyle bir şeye karar verdim.Acıkcası gelen e-postadaki pdfnin çözünürlügü de böyle bir şeydi ufak tefek çözünürlük düşmesi olmuş olabilir umarım işini görür.

    YanıtlaSil
  4. 04.36 formdaki adresle dedigin adres birbirini tutmuyor.formdaki adresi esas alıp gönderirsen daha iyi olur.Ben formdaki adresi kullandım.
    form adres:pk 38 bahçelievler istanbul
    alıcı :smile adsl

    YanıtlaSil
  5. formdaki adresi baz alıp gönderdim...
    ayın 26 sında APS ile gönderdim. Sözleşmedeki tarih 30 ağustos 2007. Normalde benim ağustos parasını ödemeden iptal işlemini yapmış olmam gerekir.
    Sonucunu bir karambole gelmezsem yazarım.

    YanıtlaSil
  6. bir sms geldi 29 temmuzda APS geldi diye. 31 temmuz da aradılar kısa bir görüşme yaptık. Bende aboneliğimin iptal edildiğini düşündüm. 12 ağustosta bir sms geldi aboneliğimin iptal olduğu bildirdiler. normalde ben temmuz ücretini ödedim. bundan sonra bir ödeme yaparmıyım bilmiyorum. ödeme yapmazsam SMİLE işini normal yapıyor. Ödeme yaparsam her türlü olumsuz sözü hak ediyor diye düşünürüm.

    YanıtlaSil
  7. 03.02 aboneliginin iptal olduguna çok sevindim bende 28haziranda falan başvurdum 6-7 temmuz gibi sms ile iptal edildigini söylemişlerdi o güne kadar internetim baglıydı benden o ay için bir ücret istemediler senden de istemeyebilirler.Açıkçası smileda benim karşı oldugum nokta adım başı abone yapcak yer oldugu yerde iptal etcem dediginde herkesin biz bakmıyoz demesi bizide aps ile ugraştırmaları.Bide şu iptal formunu kendi sitelerinde direk yayınlasalar kullanıcılar için daha güzel olurdu.
    Neyse geçmiş olsun sana da

    YanıtlaSil
  8. şimdiye kadar smiledan bir borç ile ilgili yazı almadım.
    ....
    aboneliğimin iptalinde bir sorun ile karşılaşmadım.
    ...
    buraya iptal formunun konulmasından dolayı tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. hocam eline sağlık, smile adlı firma kadar zavallı bir sağlayıcı olamaz. Posta ulaşmazsa atlayıp gidip elden vereceğim bu formu. Kimlik fotokopimi nasıl olsa, oradan çıkışta, karakolda alacaklardır. Geri zekalılar, isimlerini bence cry diye değiştirmeliler.

    YanıtlaSil
  10. selam bende iptal edecegim e posta geldi forum gelmedi forum için teşekkürler epostada adres pk 138 şişli/istanbul yazıyor hangisi dogru

    YanıtlaSil
  11. Bugün bana iptal talep formu gönderdiler. Ama adreste PK.138 Şişli / İSTANBUL yazıyor. Bunlar sürekli adres mi değiştiriyor?

    YanıtlaSil
  12. 01.29 ve 07.04 daha önce de bir arkadaşımıza istoç pk 38 diyerek cevap atılmıştı(en üstten 2.yorum).Formdaki adresten farklıydı arkadaşımız iptal formunda yazan adresi esas olarak gönderdiğinde iptal etmeyi başarmıştır.Ancak bu olay geçen sene olmuştu bir sorun çıkçagını zannetmem ama yine de hala şüphen varsa smile'ın mail adresinden bir daha danışabilirsin.Mesaj geç geldiyse kusura bakma
    Not:adres değişikliği varsa buraya da ilet böylece diğer arkadaşlara da kolaylık olur.

    YanıtlaSil
  13. Dün (08.07.2011) bana gönderdikleri iptal talep formunu upload ettim. http://hotfile.com/dl/123451883/5904cf3/smile.adsl.iptal.talep.formu.JPG.html

    Formda da görüleceği üzere adres olarak PK.38 Şişli/İstanbul adresini vermişler. Yukarıdaki formda adres farklıydı. 2. kez bu formu da göndereceğim.

    YanıtlaSil
  14. Bu Smile adsl, millet iptal edemesin diye mi sürekli adres değiştiriyor? Bu kadar sık adres değişikliğinin sebebi nedir?

    YanıtlaSil
  15. 22.41 verdiğin bilgiler ve form çerçevesinde yazıyı güncelledim teşekkürler ilgine.

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler dostum çok işime yaradı..

    YanıtlaSil
  17. dostum yukardaki adrese gönderdim formu inşallah doğru adrestir bakalım sonuç ne olacak...

    YanıtlaSil
  18. dostum yukardaki adrese gönderdim formu inşallah doğru adrestir bakalım sonuç ne olacak...

    YanıtlaSil
  19. winx dostum formun işine yaramasına sevindim.
    645 son bir iki haftada herhangi bir değişiklik olmadıysa verilen adres geçerli(temmuz ayında tekrar güncellendi form) yukarıda belirtilen adrese gönderdiğin sürece bir sorun olacağını zannetmiyorum.Yine de aksi bir durum yada adres değişikliği varsa buradan paylaşabilirsin .

    YanıtlaSil
  20. Dostum forumu doldurup yollayacağım ama 2 fatura borç var onları ödedikten sonra mı formu göndereyim ?

    Bir de taahadüt parası var 150 lira falan ödüceksiniz dediler. Forumu gönderdikten sonra mı ödenecek bu paralar??

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Evet ilk önce firmaya olan borçlarını ödemen gerekiyor.Aksi halde firma bu talebi reddeder.Taahhüt parasının ne zaman ödenceği konusunda pek bir bilgim yok ben iptal ettirirken taahhüt sürem dolmuştu seni yanlış yönlendirmek istemiyorum firmaya danışsan ya da sana verilen taahhüt anlaşması şartlarını incelersen senin için daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  22. Hocam 2 gün önceonline destek hattından bana farklı bir adresin oldugu talep forumu gönderdiler. onların adrese mi atayım şişliye mi?

    YanıtlaSil
  23. Dostum ara sıra değişiklik yapabiliyorlar.Bu formu da kabul edebilirler ancak sana verdikleri son adrese göndermen daha doğru.Hatta güncel adresi de bizimle paylaşabilirsen diğer arkadaşlar da faydalanabilir.

    YanıtlaSil
  24. smile adsl ve digitürk için bir nevi şikayet sayfası oluşturulmuş. http://www.facebook.com/groups/sahtekarsmileadsl/

    YanıtlaSil
  25. teşekkürler paylaşım için 05.17

    YanıtlaSil
  26. adres değişmiş pk.138 şişli istanbul olmuş

    YanıtlaSil
  27. Form ve adres güncelliğini korumaktadır.

    YanıtlaSil
  28. Vdsl2 abonesi oldum. hattı aktif ettiler ama modemi göndermediler. ipatal ettirdim. Kullanmadığım abonelik için 220Tl kullanım ücreti istediler. Tüketici haklarına şikayette bulundum sonucu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  29. vdsl2 öncelikle geçmiş olsun kardeşim umarım davandan güzel bir sonuç alırsın.

    YanıtlaSil
  30. -formu göndermeden önce e-mail yada telefonla üyelik talebinizin alındıgından emin olun.
    demişsiniz. üyelik talebini anlayamadım açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
  31. e-mail yada telefonla mesela şu kişiye şu numaraya şu abone nolu üyeye ait aboneliğinizin sonlandırılmasını istediğinizi söyleyin.Telefonla ulaşamıyorsanız mail atabilirsiniz. Genel bir talep iletmek faydalıdır.

    YanıtlaSil
  32. ben iki gün önce abone oldum sonraki gün hemen 444 55 65 i aradım iptal onayını gerçekleştirdik bize 72 iki saat sonra yetkili kişileri gönderecegiz dediler ve modem gelmedi daha internette baglanmadı bi sorun olurmu iptal olmuş mudur? bi bilgi verbilir misiniz?

    YanıtlaSil
  33. ben iptal etmek sitediğimi mail ile bildirdim.ilgili birime ilettik diye mail attılar.onlar irtibat kuracakmış güya.

    şimdi ben bu şu aşamada formu göndersem mi.
    yoksa bunların benimle irtibat kurmasını mı bekleyeyim.

    YanıtlaSil
  34. orkun85 ilgili birime ilettik cevabını aldıysan formu göndermende bir sakınca olacağını düşünmüyorum ben de öyle yapmıştım onlar uzattıkça uzatıyorlar :))
    01:51 açıkca sorunun net cevabını bilmem mümkün değil modem gönderme ve internet bağlama işlemleri gerçekleşmediyse iptal büyük ihtimalle gerçekleşir

    YanıtlaSil
  35. bilgilendirme için teşekkür ederim.dün sabah uşak tan aps ile gönderdim.bakalım kaç gün sürecek kapatma işi.

    YanıtlaSil
  36. 22 şubat 2012 de nakil için smile adsl in müşteri hizmetlerini aradık.5 mart 2012 ye kadar nakil etmeleri için bekledim.sürekli smileadsl müşteri hizmetlerini aradık hiç bir sonuç alamadık ve interneti kullanamadık.5 mart 2012 de ttnet e başvurup internetimizi ttnet e taşımalarını istedik.13 mart 2012 kadar smileadsl in ttnet e iptal onayı için bekledik.ttnet deki görevli smileadsl den iptal onayı gelmediğini o nedenle ttnet e taşıma işlemi yapamadıklarını söyledi.ttnet deki görevli isterseniz iptal için sizde smileadsl e başvurun dediği için smileadsl i aramaya karar verdim.
    smileadsl in müşteri hizmetlerini aradığımda iptal dilekçesi ve nüfüs cüzdanının fotokopisini aps ile göndermemi istediler.13 mart 2012 aps ile gönderdiğim iptal için gerekli belgeler 16 mart 2012 saat 10:04 de smileadsl e ulaştığını ptt nin gönderi takip sayfasından öğrendim.bunun üzerine smileadsl müşteri hizmetlerini aradım,aps bize ulaştı diye yanıt verdiler.21 mart günü smileadsl e email gönderdim ve iptal sürecine ilişkin bilgi istedim.31 mart 2012 de iptal edileceğini bildiren email gönderdiler.smileadsl müşteri hizmetlerini arayıpayrıntılı bilgi almak istediğimde 23 mart 2012 de aboneliğin iptal olacağını ancak 31 mart 2012 kadar adsl port boşaltma işleminin süreceğini bildirdiler.port boşaltma işlemini bitmeden ttnet e de geçemiyoruz.sonuç olarak 22 şubattan beri evimizde internetimiz yok.bize internet hizmeti vermeyip iptal içinde bu kadar çile çektiren smile adsl için nedemek gerekir acaba.

    YanıtlaSil
  37. Geçmiş olsun orkun85 bende artık smilea diyecek birşey bulamıyorum. Kaç kişiyi vazgeçirdim smiledan böyle böyle nereye kadar gidecekler bilmiyorum. En kısa zamanda internetine kavuşman dileğiyle. Böyle alternatifler oldukça biz daha çok türk telekomun tekelini çekeriz.

    YanıtlaSil
  38. sağol kardeşim
    bu smile sinir hastası etti vallaha beni.interneten soğuttu beni.bunların yaptıklarını avrupada olsa yapamazlar.ama bizim ülkede tüketiciyi adam yerine koyan yok.

    ah şu 3g internet makul fiyatlarda olsa da onu kullansak ama onlarda çok pahalı ve sınırsızları yok.

    YanıtlaSil
  39. böyle bir şey olabilir mi yaklaşık bir haftadır her gün smile abonelik iptali için e mail gönderiyorum. hala dönmediler.

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar bu formu paylaşan kardeşimden ALLAH razı olsun 24 marttan beri beni arayıp form sonra göndereceklermiş defalarca telefon açmama ve defalarca mailler atmama rağmen ne aradılar nede form gönderdiler lanet olsun dedim sonra aklıma nette bu formu bulabilirmiyim geldi? ve buldum bunun için size ne kadar teşekkür etsem azdır.yarın hemen aps ile iadeli taahhütlü doldurup formdaki adrese postalıyorum.. ALLAH hırsız Aydın doğanın belasını versin...sonuçlandırma sürecini paylaşıcam sizlerle...bye.

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar bu formu gönderirken kimlik ftokobisini ghönderen varmı?gereklimi yani

    YanıtlaSil
  42. BYRM arkadaşım evet kimlik fotokopini mutlaka eklemelisin. ayrıca bu formu ptt ile gönderdikten 3 gün sonra bu yavşakları aradım ve formu gönderdiğimi elinize geçtimi diye zarfladım.tel.deki kız ama efendim sistemde girşiniz yok kaydınız yok falan bıdı bıdı öttü.bende hemen yapıştırdım cevabını dedimki sizin arayacağız diye bir hakkınız yok sözleşmede yazılı beyan ile tek taraflı iptal edilebilir maddesi var.dilekçem elinize geçtikten 1 hafta içinde kapatmak zorundasınız dedim bu olay 2 hafta oluyor.. eğer ay sonuna kapatmazsanız noterden ihtarnameyi göndericem bilginiz olsun dedim...bu tel görüşmesinden 3 saat sonra beni 3 haftadır aramayan smile aradı..bir ton bıdı bıdıdan sonra bu formu bana mail ile gönderdiler...aynısını ben zaten burdan alıp çıktı göndermiştim adres herşey aynı ve güncel...nihayet geçen pazartesi mesaj geldi telefonuma kapatılma işlemi gerçekleştirilmektedi falan..ondan sonra web sitesinden baktım hat bilgilerim silinmiş anladımki kapatmışlar..ben kurtuldum darısı kurtulamayanların başına...sonuç olarak bu süreç 24/03/2012 de başladı 16/04/2012 de bitti.. ama bu dilekçeyi bu blok olmasaydı işim gerçekten cok zor bir sürece girecekti...sizde aynısını yapın..bu dilekçe güncel doğru..çıktı alın doldurun kimlik fotokopinizi ekleyin adrese gönderin 2 gün sonra arayın diyinki gönderdim sizin aramak gibi şart şurt hakkınız yok sözleşmede tek taraflı yazılı beyan başvurusu yapılıp ellerine geçtikten sonra 1 hafta içinde kapatmak zorundasınız diyin kapatmazsanız noterden İHTARNAMEYİ çekiyorum diyin bakın 3 saat içinde nasıl sizi arayıp mail atıyorlar...burdan bu dilekçeyi paylaşan arkadaşa tekrar çok teşekkürlerimi sunuyorum.Saygılarımla

    YanıtlaSil
  43. handsomeagent kendim de zamanında aynı sıkıntıları çekmiştim o yüzden böyle bir blog açtım işine yaradığına gerçekten sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zoom kardeşim yaramazmı hemde ne yaradı yoksa halim haraptı.son çare ihtarnameyi yazıp hazırlamıştım noterden çekicektim.oda az değil hani 70 tl istiyor noter yavşaklarıda kardeşim yazık günah içim yan yana çekicektim mecbur...Allahtan dilekçe adres günceldi iadeli tahhütlü gönderdikten sonra telden arayıp hakkımı savununca kuzu kuzu kapattılar.şikayetvar com dan da form doldurmuştum teldeki aynı kız sinem aradı beni 24/04/2012 de gergin bir ses tonuyla ismini vermiştim çünkü......bey 30 nisanda hattınız kapatılacaktır bilg. olsun dedi..bende dedimki peki bana fatura kesecekmisiniz bu ay kız hayır adınıza düzenlenmiş bir fatura görünmüyor.iyi dedim bende en sonunda....ama herşey bu formu bu blogtan çıktı alıp gönderdikten sonra değişti....yoksa.....uğraş babam uğraş bu şerefsizlerle....

      Sil
  44. bende yeni form yolluyorum isteyenlere ağustos ayında aldığım dosya
    http://a1208.hizliresim.com/10/7/bl4hy.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Form için çok teşekkürler stat verdiğin dosya doğrultusunda form yeniden güncellendi:)

      Sil
  45. Arkadaşlar jpg olarak paylaşım yapmışsınız teşekkürler. Ancak bunu tam sayfa olarak nasıl yazdıracağız word dökümanına resim olarak sürüklesek de kenarlarda biraz boşluk kalacak sıkıntı olur mu? PDF Doc falan olsa çok iyi olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının okunurluğunu etkilemiyorsa bir sorun olacağını zannetmiyorum.
      Ama illa pdf olsun diyorsan jpegden pdfe çevirme programı olarak: http://www.inndir.com/JPEG-to-PDF-48222p.html şöyle bir program var bir deneyebilirsin.

      Sil
  46. merhabalar son hali brda deiştirirseniz sevinirim galiba müşteri hizmetleri nosu deişti ondan deiştirmişler.

    http://b1210.hizliresim.com/12/c/duv67.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığınız ve formu bizle paylaştığınız için teşekkürler.Paylaşım güncellendi.Bu formun 2 yıldır sürekli güncel kalması harika bir şey.

      Sil
  47. arkadaslar D-Smart Net Abonelik iptal formunda TEBLİGAT ADRESİ kısmına hangi adresi yazıyoruz. BİLGİSİ OLAN VARSA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TSK.

    YanıtlaSil
  48. bu ahlaksızlar yüzünden buralara kadar geldim,benim gibi ne kadar çok varmış aynen tahmin ettiğim gibi..Allah cezalarını versin bu doğan grubunun.

    YanıtlaSil
  49. Bu linki facebook hesabımdan elimden geldiğince yayacağım,dayanışma süpermiş cezalarını bu yoldan alacaklar bu ve bu zihniyetteki çakallar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgine teşekkürler. Elimizden geldiğince formu ve bilgileri güncel tutmaya çalışıyoruz.

      Sil